توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت
سرخط خبرها

ویزیت رایگان بیماران مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط کادر پزشکی آستان قدس رضوی

  • کد خبر: ۱۵۳۴۴
  • ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
ویزیت رایگان بیماران مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توسط کادر پزشکی آستان قدس رضوی
در پی بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در نخستین حضور خود در مناطق سیل‌زده، ۳۷۶ بیمار را در شهرستان دلگان و روستا‌های اطراف ویزیت کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، عبدی مسئول تیم خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، گفت: در همان روز‌های ابتدایی پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان خادمیاران سلامت آستان قدس رضوی، برای ارائه خدمات پزشکی در مناطق سیل‌زده حضور یافتند و در نخستین روز توانستند ۳۷۶ بیمار را توسط متخصصین داخلی، اطفال، زنان، دنداپزشکی، توانبخشی و عمومی همراه با تحویل داروی رایگان معاینه کنند.
وی تصریح کرد: این تیم به مدت یک هفته در شهرستان دلگان حضور خواهد داشت و به صورت شبانه‌روزی به مردم سیل‌زده خدمات پزشکی ارایه می‌کند.
عبدی گفت: همچنین در نخستین روز استقرار تیم پزشکی خادمیاران آستان قدس رضوی در روستای «گل خانی» شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان، ۴۰ بیمار ویزیت رایگان شدند و داروی رایگان دریافت کردند و به ۳۶ بیمار نیز خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه شد.
منبع:آستان قدس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->